20 Mart 2011 Pazar

Şimdi Birlik Olmanın Tam Zamanı


merhaba arkadaşlar. öncelikle  bu yardım projesinde emeği geçen herkese çok teşekkür ediyoruz.böyle bir yardım projesi yapmayı hep istiyorduk ama bi türlü olmamıştı bunun burukluğunu yaşıyorduk ki...
kardesokullar.net te özlem öner adında bayan bi hocanın yardım talebini  okuduk. ve bu projemizi klup arkadaşlarımıza anlattık hepsinden olumlu cevap aldıktan sonra hızla yardım toplamaya başladık ve çok sayıda malzemeyi kısa bi sürede temin ettik.ve ezinç metal sanayi a.ş sayesinde urfaya gitmiş bulunduk.ordaki çocukların gözlerindeki sevinç bizim güzel biriş başardığımızın bir göstergesiydi. küçük bir köyde tek göz bi sınıfta karma eğitim görüyorlardı.bizler TYEKK kulubü olarak azda olsa sosyal sorumumlukuk yükümlülümüzü hafiflettiğimizi düşünüyoruz.ilerki yıllarda yeni projelerle yardıma ihtiyacı olan kardeşlerimize ulaşma dileğiyle.TYEKK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails